VORES SERVICES
Services

Service kontrakter


LAB Service tilbyder en række af servicekontrakter som opfylder dine krav. Kontrakterne dækker lige fra årligt PM til fuldt dækkende aftaler. Alle vore servicekontrakter indeholder følgende fordele:

  • 48 timers on-site responstid
  • Asset management - CMMS
  • Reservedele management
  • Telefon support/fjerndiagnosticering

 

Tilkalde service


Vi er klar over at service kontrakter ikke altid er en mulighed for vores kunder. Alligevel kan vi tilbyde hurtig respons tid, så du ikke oplever forlænget nedetid på systemet. Du kan følge dette link for fejlrapportering og vi kontakter dig så hurtigt vi kan.

Instrument vedligeholdelse - PM


Instrumenter behøver regelmæssig vedligeholdelse, så de kan fungere optimalt. Vi følger leverandørens anvisninger, når vi udfører PM, men vi kan også tilbyde andre fleksible løsninger, såsom to PM om året eller et udvidet PM. Du kan finde mere information om dit system på vores produktside. Finder du det ikke, er du velkommen til at ringe for en uformel snak om dit system.

Instrument validering - PQ/OQ/PV


LAB Service udfører OQ/PQ/PV på en række instrument konfigurationer. Vores serviceteknikere er certificerede og har mange års erfaring fra industrien. Validering er en stor del af vores virksomhed, så vi tager det seriøst.

Telefon support


Gældende for alle vores kontrakter er, at telefon support med vores teknikere indgår som standard. Uanset om det drejer sig om diagnosticering eller besvarelse af spørgsmål er vi altid klar til at hjælpe dig. Selvom du ikke har en servicekontrakt er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.